Познавате отлично своите потребители, мотивите и потребностите им, понякога дори си ги представяте с имена и лица.
Ние ще обясним връзките ви с тях и механизмите на формиране на лоялност и доверие, ще ви покажем къде са основните рискове и в каква посока да работите, за да укрепите взаимоотношенията си.
КАК?
- Измерваме не само потребителската удовлетвореност, но и лоялността към вашата компания и желанието на потребителите да останат с вас. Така в дългосрочен план знаете на какво можете да разчитате и къде конкурентите ви са по-добри
- Типологизираме потребителите ви така, че да можете да разберете правилно мотивите зад привързаността им и възможностите да се оттеглят. Така знаете къде да насочите целеви усилия, за да задържите лоялните си потребители и да привлечете колебаещите се
- Извеждаме атрибутите на вашия имидж и портфолио, които генерират лоялността на потребителите ви. Така знаете в какво да вложите ресурси и кои са най-силните ви страни.
Инструменти
WALKER (Customer Relationship Assessment)
Продукт на MRB Hellas S.A., Гърция
Позволява на управленските екипи да:
- Измерват потребителското преживяване и лоялност от перспективата на потребителите
- Идентифицират факторите, определящи лоялността, ключовите силни страни и критичните недостатъци
- Категоризират потребителите си според степента на ангажираност с компанията и да формулират мерки за подобряване на взаимодействието с потребителите
Сравнявайки се с основните конкуренти.