Отлично познавате своите бранд и пазар, защото те са вашето ежедневие и част от вас самите.
Ние можем ви дадем възможности отвъд конвенционалните изследвания, за да получите по-дълбок поглед в случващото се и в това, което предстои, да ви покажем следващите стъпки в контекста на актуалната конкурентна среда.
КАК?
- Представяме и прилагаме оптималните нови и утвърдени методи за изследване на процесите и интерпретация на резултатите. Така имате по-изчерпателни бранд сценарии, върху които можете да планирате своите действия и ресурси в различен времеви диапазон
- Даваме нови подходи за работа с пазарни данни, които вече имате или събирате. Така можете да видите още по-ясно процеси и тенденции, на които да базирате своите решения.
- Обвързваме наличните данни и изводи за културните сили и контекста зад потребителския избор на бранда. Така ви консултираме за създаването на смислена и изпълнима стратегия.
Инструменти
P.I.M.S. (Product Information Marketing System)
Продукт на MRB Hellas S.A., Гърция
Позволява на управленските екипи да:
- Оценят дял на предпочитанията (Share of Preference – SoP) на марката (т.е. спечеленият пазарен дял, ако имиджът беше единственият значим фактор)
- Получат информация за позиционирането на марките на пазара от гледна точка на набор от атрибути на имиджа
- Симулират промени в атрибутите на имиджа, така че да установят при какви условия могат да максимизират SoP
Сравнявайки своята марка с идеалния бранд, продукт или услуга.
Ad2Mind (Advertising Pre Test)
Продукт на MRB Hellas S.A., Гърция
Позволява на управленските екипи да:
- Тестват реклама или видео още на етапа на генериране на идеята
- Оценят потенциални разпознаваемост, убеждаване, интерес и емоционален отговор на рекламата
- Предвидят реакциите на аудиторията към рекламата с 92 процента точност
Поставяйки рекламата/видеото в реална рекламна/видео среда.